Викладач Бакалина Алла Сергіївна
Біологія 2 курс
. Контроль знань з теми
Варіант І
Виберіть одну правильну відповідь.
1. Взаємини окремих особин із навколишнім середовищем вивчає:
а) аутекологія; б) демекологія;
в) синекологія; г) генетика.
2. Риболовля — це фактор:
а) абіотичний; б) біотичний;
в) антропогенний; г) комплексний.
3. Органічні речовини з неорганічних утворюють:
а) редуценти;
б) продуценти;
в) консументи першого порядку;
г) консументи другого порядку.
4. До існування в умовах помірної вологості адаптовані:
а) мезофіти; б) гігрофіти;
в) ксерофіти; г) ксерофіли.
5. Установіть відповідність.
А Сукупність організмів, які мешкають у товщі води й здатні активно пересуватися незалежно від напрямку течії
Б Сукупність організмів, які мешкають у товщі води й не здатні протидіяти течіям
В Організми, які утворюють органічні сполуки з неорганічних
Г Форма співіснування організмів різних видів, за якої кожний зі взаємопов’язаних видів одержує певну користь від іншого
Д Гетеротрофні організми, які живляться готовими органічними речовинами
1 Продуценти
2 Консументи
3 Планктон
4 Нектон
Відповідність 1 2 3 4
6. Розмістіть ланки ланцюга живлення згідно зі схемою переміщення речовини та енергії в послідовності від продуцента до редуцента:
а) спориш; б) аспергіл;
в) лисиця; г) кролик.
Послідовність 1 2 3 4
Виберіть одну правильну відповідь.
1. Взаємини всередині популяцій вивчає:
а) аутекологія; б) демекологія;
в) синекологія; г) генетика.
2. Паразитизм — це фактор:
а) абіотичний; б) біотичний;
в) антропогенний; г) комплексний.
3. Харчуються живими організмами:
а) редуценти; б) продуценти;
в) фотоавтотрофи; г) консументи.
4. Слон — це:
а) редуцент;
б) продуцент;
в) консумент першого порядку;
г) консумент другого порядку.
5. Установіть відповідність.
А Котяча блоха
Б Пеніцил
В Олень
Г Лисиця
Д Верба
1 Продуцент
2 Консумент першого порядку
3 Консумент другого порядку
4 Редуцент
Відповідність 1 2 3 4
6. Розмістіть ланки ланцюга живлення згідно зі схемою переміщення речовини та енергії в послідовності від продуцента до редуцента:
а) мукор; б) попелиця;
в) яблуня; г) сонечко.
Послідовність 1 2 3 4
біологія 2 курс
Урок 34. Властивості та характеристики екосистем. Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . 71
Урок 35. Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем. Причини сукцесій та їхні типи. Закономірності сукцесій . .. . . . . . . . . . . . 73
Урок 36. Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів . . . . . . . . . .. . . . . 75
Хімія група 11/1,12/1 і 14/1, автор Ярошенко. Параграф 10 Виконання завдань різної складності ст.67-69
Хімія Група 21/1 автор Ярошенко опрацювати параграф27,28
Географія І курс, автор Довгань, Стадник опрацювати параграф 27-28
|