Дистанційне навчання
приєднуєтесь до https://classroom.google.com/
курс біологія, хімія , ТЗР код класу 424z57y
Викладач: Оксанич О.І. Дистанційне навчання: Хімія
Групам 15/2, 17/2
Тема: Вуглеводи. Сахароза, крохмаль, целюлоза.
Дати відповіді на запитання:
- Де в природі утворюються вуглеводи.
- Назвати фізичні і хімічні властивості глюкози.
- Що спільного і відмінного в сахарози, крохмалю і целюлози.
Опрацювати матеріал у підручнику О.Ярошенка Хімія 10 клас: п-ф 19,20 http://shkola.in.ua/1161-khimiia-10-klas-yaroshenko-2019.html
Зворотній зв'язок:oksanych.olena@gmail.com ,Googl Class за кодом 424z57y, viber групі 15/2, 17/2
Групам 25/2, 27/2
Тема: Водневий зв'язок. Кристалічний і аморфний стан твердих речовин.
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=IkJqjLD-fNs
Опрацювати матеріал у підручнику О.Ярошенка Хімія 11 клас: п-ф 7, виконати тести 1-7 ( Застосовуємо) ст.. 43. http://shkola.in.ua/1161-khimiia-11-klas-yaroshenko-2019.html
Зворотній зв'язок:oksanych.olena@gmail.com ,Googl Class за кодом 424z57y, viber групі 25/2, 27/2
.Підготовка до ЗНО
Завдання групам 37/2, 36/2, 35/2
Переглянути 4 і5 онлайн- урок з біології за адресою:http://vneshkoly.com.ua
Виконати тести за адресою: http://vneshkoly.com.ua/component/joomlaquiz/?quiz_id=65
Зворотній зв'язок: oksanych.olena@gmail.com чи вайбер групах 36/2, 37/2, 35/2
Предмет: Біологія і екологія Вчитель: Оксанич О.І.
Завдання групам 15/2 і 17/2
Дайте письмово відповіді на запитання:.
- Чи можна вилікувати спадкові хвороби?.
- Де ви можете застосувати знання генетики?
- Які є методи лікування спадкових хвороб?.
- Які є заходи з профілактики спадкових захворювань людини.
У підручнику Остапченко Л.І «Біологія і екологія 10 клас» опрацювати §, 41 на сайті history.vn.ua/pidruchni.
Перегляньте відеоролики за адресою https://www.youtube.com/watch?v=KxSM7YDr-WQ https://www.youtube.com/watch?v=2LOnyYQcYM8
Зворотній зв'язок: oksanych.olena@gmail.com , Сoogl Class за кодом 424z57y, viber групі 15/2, 17/2.
Завдання групам 27/2, 25/2
Міні конспект на тему:
1.Що таке стрес?
2 Негативний вплив стресу на живий організм.
3.Позитивний вплив стресу, як адаптація живих організмів.
Матеріал знайдете у підручнику Остапченко Л.І «Біологія і екологія 11 клас» опрацювати § 23 на сайті history.vn.ua/pidruchni.
Перегляньте відеоролики за адресою:. https://www.youtube.com/watch?v=nRDnchiP7AM
https://www.youtube.com/watch?v=c130ykxEkEg
Зворотній зв'язок: oksanych.olena@gmail.com , Сoogl Class за кодом 424z57y, viber групі 25/2, 27/2.
Підготовка до ЗНО
Завдання групам 37/2, 36/2, 35/2
Опрацювати тему: Вегетативні і генеративні органи рослин
Переглянути 2 і3 онлайн- урок за адресою:http://vneshkoly.com.ua
Виконати тести за адресою:http://vneshkoly.com.ua/component/joomlaquiz/?quiz_id=21
Зворотній зв'язок: oksanych.olena@gmail.com чи вайбер групах 36/2, 37/2, 35/2
Викладач: Оксанич О.І.
Предмет: Технологія зварювальних робіт
Група 15/2
Опрацювати матеріал до модуля ЕРЗ-2.2.
- Правила зберігання та підготовка електродів до зварювання.
http://stroyka-gid.com.ua/idei-dla-doma/10965-zberigana-elektrodiv.html
2. Правила зберігання, експлуатації та транспортування балонів з газами. https://romangarden.ru/uk/rules-for-the-operation-of-gas-cylinders-and-power-tools-cylinders-for-compressed-and-liquefied-gases/
3 .Правила обслуговування електрозварювального устаткування. http://stroytechnology.net/schkola-remonty/7960-obslugovyvana-zvaryvalnogo-obladnana.html
Дати письмово відповіді на запитання:
1.Як правильно зберігати електроди і визначити їх якість?
2.Яка небезпека може виникнути при неправильному зберіганні і транспортуванні газових балонів?
3.Скласти памятку: Правила обслуговування електрозварювального устаткування.
Зворотній зв'язок:oksanych.olena@gmail.com ,Googl Class, viber групі 15/2.