Дистанційне навчання з всесвітньої історії
Група 24/1
Тема: Зміни у світі внаслідок Другої світової війни. Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни для народів світу. Мирні договори з колишніми союзниками Німеччини. Сан-Франциська конференція. Створення ООН. Нюрнберзький та Токійський процеси над воєнними злочинцями. Опрацювати параграф 34, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Група 21/1
Тема: Як живе і врядується шкільна громада та як влаштоване і працює учнівське самоврядування? Опрацювати параграф 25, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Тема:Як і для чого створюються і діють дитячі й молодіжні громадські об'єднання? Опрацювати параграф 26, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Тема:Практичне заняття. Створюємо шкільні правила разом» (написання та внесення змін до шкільного статуту). Сторінка 129.
Дистанційне навчання з Захисту Вітчизни
Група 11/1
Тема: Індивідуальні дії солдата та взаємодії у складі двійок, груп. Опрацювати параграфи24;25;26;27;28, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Група 12/1
Тема: Основи військової топографії. Опрацювати параграфи 31;32, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Група 14/1
Тема: Індивідуальні дії солдата та взаємодії у складі двійок, груп. Опрацювати параграфи 24;25;26;27;28, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Група 21/1
Тема: Дії солдат у складі бойових груп, відділень. Опрацювати параграфи 6;7;8;9;10;11, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Група 24/1
Тема:Правила стрільби по нерухомим цілям та цілям, що з’являються. Загальні поняття балістики.Опрацювати параграфи 1;2;3;4, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Група 31/1
Тема:Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина). Опрацювати параграфи 14;15;16;17;18, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Група 32/1
Тема:Домедична допомога в умовах бойових дій (тактична медицина). Опрацювати параграфи 14;15;, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Дистанційне навчання з історії України
Група 11/1
Тема: Українські землі в складі Румунії. Опрацювати параграф 29-30, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Тема:Українські землі в складі Чехословаччини. Карпатська Україна. Опрацювати параграф 31, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Тема:Культурне життя на західноукраїнських землях. Політичне й культурне життя української політичної еміграції.Опрацювати параграф 32, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Тема:Практичне заняття: «Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне і відмінне». Сторінка 188.
Тема:Україна в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни.Опрацювати параграф 33, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Група 12/1
Тема:Статус УСРР на початку 1920-х рр. Входження до складу СРСР. Адміністративно-територіальний устрій УСРР.Опрацювати параграф 20, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Тема:УСРР на початку 1920-х рр. Масовий голод 1921–1923 рр. Впровадження непу.Опрацювати параграф 21, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Група 14/1
Тема:Форсована індустріалізація.Опрацювати параграф 23, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Тема:Насильницька колективізація та опір їй населення.Опрацювати параграф 24-25, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Група 21/1
Тема: УРСР в 1990-1991. Проголошення незалежності. Опрацювати параграф 20, дати коротку письмову відповідь на питання в кінці параграфа.
Тема:Практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми.Сторінка 231.