Головна Мій профіль Вихід RSS                                                                                                                                                                                                                                                                        Понеділок, 23.12.2024, 18:49                                                                                                                                                                                   
ВИ УВІЙШЛИ ЯК Гість | ГРУПА "Гості"


БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР 

ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

 https://www.facebook.com/BRZPO 

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 195
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0

Навчально - методична робота

У категорії оголошень: 16
Показано оголошень: 1-16



Матеріали  передового педагогічного досвіду  Щербини Жанни Миколаївни, викладача української мови і літератури та зарубіжної літератури Багатопрофільного регіонального центру професійної освіти у Черкаській області.

Щербина Жанна Миколаївна
Освіта: закінчила Черкаський державний університет ім.
Б.Хмельницького і отримала повну вищу освіту за спеціальністю
«Українська мова та література» та здобула кваліфікацію філолога,
викладача української мови і літератури та зарубіжної літератури
Категорія: спеціаліст вищої категорії 
Методична тема: «Використання нових форм і методів навчання на уроках
української мови та літератури».

 

Інформація | Переглядів: 969 | Дата: 16.06.2014 | Коментарі (1)

Конкурс  присвячено 60-ти  річчю  утворення  Черкаської   області.

http://dfiles.ru/files/twsgcbem1

Інформація | Переглядів: 767 | Дата: 05.11.2013

28 березня  в  ліцеї  пройшло    заключне засідання  першого  етапу  конкурсу на  кращий  дидактичний  засіб навчання .  виготовлений  учнями  ліцею.

Роботи  презентували учні  груп:

по  професії  "Тракторист  машиніст  с/г  виробництва;  

керівник викладач першої  категорії Музика  В. І.  та  майстри Кирдан  Б. І. , Демченко В. М.

стенд "Види  світлофорів" (виготовив  учень  групи М-11  Бондаренко  П. О..)

стенд "Сошник  сівалки" (виготовив  учень  групи М-11 Таракун І. В.)

 стенд "Гальмівний  кран" виготовив  учень групи М-11  Тищенка  В. В.


 

по  професії  "Муляр; лицювальник-плиточник"; 

 Керівник   викладач спецдисциплін другої  категорї Дашко В. П.

(виготовив  учень групи  Б-12 Шевченко Руслан)

по  професії  "Кухар; кондитер"; 

Керівник  викладач  першої  категорії  Фесун  І. О.

муляж  "Торт  весільний"  (виготовила  учениця групи К-3 Лебедько  Софія)

програмно-педагогічні  засоби:

презентація "Технологія  приготуваня  пісочного  тіста  та  виробів  з  нього" (учениці  групи К-12 Терпіловської Тетяни)

Перше  місце  розділили  роботи  учнів Лебедько  Софії "торт  весільний"  керівник  Фесун  І. О.   та  учня Тишенка  В. В. "Гальмівний  кран" керівник  Музика  В. І.


Інформація | Переглядів: 746 | Дата: 29.03.2012

Короткі біографічні відомості:

Народилася вона і виховувалася у сім'ї колгоспника в м. Шпола .3 дитячих років мріяла бути вчителем .Закінчила Черкаський педагогічний інститут. Працювала старшою піонервожатою у Шполянської загальноосвітній І-ІІ ступенів школи №4 , учителем української мови і літератури, директором цієї ж школи . З 2004 року працює у Васильківському професійному ліцеї .Із перших кроків на педагогічній ниві усвідомила : бути вчителем не тільки велика честь, а й велика відповідальність. Ця жінка народжена бути вчителем. Вона звичайні речі робить так майстерно , що мимоволі заздриш.

Зміст досвіду:

Оксана Олександрівна завжди турбується про те, щоб ліцей для учнів став другою домівкою , як зацікавити нелегко працею навчання , як добитися того , щоб уроки мови і літератури завжди викликали інтерес в учнів і були для них справжньою школою духовного становлення .

Вивчення програмового матеріалу з української мови викладач будує з урахуванням міжпредметніх зв'язків. Це сприяє поглибленому розумінню знань з предметів , професійному розширенню кругозору учнів , формуванню в них умінь застосовувати суміжні знання з предметів.

Для активізації діяльності учнів на уроках рідної мови викладач віддає перевагу таким , які пов'язані з життєвим досвідом , зацікавлюють , викликають інтерес ,прагнення поділитися думками .

Давайте подумками завітаємо на уроки української мови, який проводить Оксана Олександрівна.

Сьогодні учні зроблять уявну поїздку на лабораторно - практичне заняття до с. Василькова на двох автобусах, адже вони - майбутні шофери , трактористи. Адже пройде декілька місяців навчання і учні підуть на виробничу практику , щоб набуті знання застосовувати на практиці.

Але , щоб виїхати у поїздку, потрібно виконати такі завдання :


1. Дібрати слова — синоніми до слова доброта.

2. Що таке слова синоніми?

А щоб сісти за кермо автобуса, водіям потрібно зробити наступне :

Пояснювальний диктант

До керування трактористом допускаються особи віком 18 років, і вони повинні пройти медичний огляд і не мати протипоказань.

Учні професійно - технічного ліцею мають право сідати за кермо трактора, автомобіля , автобуса тільки з майстром виробничого навчання.

В період практичного водіння учень повинен стежити за технічним станом трактора, автомобіля , а в разі виникнення непорозумінь - зупинити транспорт.

Також викладач ставить перед учнями завдання , щоб вони визначили види складних речень та пояснили розділові знаки .

Ось уже й приїхали до лабораторії тракторів і автомобілів у с. Васильків.

Але ,щоб зайти до лабораторії, учні повинні назвати марки тракторів і автомобілів , які є у ліцеї, записати у зошит, пояснити правопис.

Потім перед учнями ставиться завдання , щоб вони склали твір — розповідь про урок виробничого навчання , використовуючи різні види простих і складних речень.

Викладач - керівник поїздки виставляє оцінки. Навряд чи знайдуться байдужі учні на такому уроці. А коли помічає викладач в учнях якесь захоплення , то використовує його на користь справи . Постійно працює над тим , щоб повніше і глибше розкрити перед учнями чарівність та красу рідної мови, скарби літератури , культури , звичаїв.

Вона організовує роботу так, щоб запалити душу учня до пошуку, творчості: залучає учнів до участі внутріліцейних , обласних , Всеукраїнських конкурсів, це - „ Об'єднаймося ж, брати мої „, „Стежками історичної та культурної спадщини регіону" , „Сім духовних святинь" , „Що таке патріотизм?" , „Моя робітнича професія" та інші.

Особливу увагу звертає Матіка О.О. на організацію та проведення уроку .Вже із самого початку уроку учні чітко знають , що вони повинні засвоїти внаслідок вивчення тієї чи іншої теми і в якій діяльності можна використати здобуті знання та вміння , активізується діяльність всіх учнів , в тому числі і тих, хто не може довго зосереджуватись на чомусь.

Викладач використовує багато сучасних прийомів методики, які спонукають учня до роздумів і пошуків , створює проблемні ситуації, вміло мотивує навчальну діяльність.

Велике значення надає такому етапу уроку , як „ мотивація навчання".

Так на уроці (тема „ Поширені і непоширені звертання") викладач демонструє таблицю „Звертання" , де розміщені речення : із звертанням та без них , поширеними та непоширеними звертаннями . На основі побаченого, аналізу таблиці учні роблять висновки , що тема уроку - поширені і непоширені звертання.


Щоб виховувати в учнів інтерес до знань , Оксана Олександрівна на урокам мови часто проводить різні види міні - диктантів , творчих вправ , пізнавальних завдань , різноманітні мовні ігри ,змагання .

Не лише цікаво проводить викладач уроки мови , а й літератури. Особливість сучасного уроку - спільна діяльність викладача та учня . Вона не прагне сама все зробити .Учні - її перші помічники. Вони часто готують розповіді про життя письменників , реферати і повідомлення , користуються додатковою літературою.

Для кожного етапу Оксана Олександрівна знаходить найдоцільніші методи та форми.

Велике значення вона надає початку уроку , адже він є своєрідним заспівом , створює відповідний своєрідний фон .

Урок пам'яті „Поезія розстріляного Відродження" починається із читання напам'ять вірша В.Крищенка „Забуті імена" на фоні музики Баха , після чого викладач знайомить учнів із темою та метою уроку : вивчення життєвого і творчого шляху Євгена Плужника, Миколи Зерова, Марка Йогенсена, Михайла Драй — Хмари.

Як писав один з неокласиків - емігрант, український поет Юрій Клен ( Освальт Бургард ) у поемі прокляті роки :

Помолимось за тих , що у розлуці

Помруть , відірвані від рідних хат.

Помолимось за тих , що у розлуці

Вночі гризуть залізні штаби ґрат .

Що думать жаль у невимовній муці,

За тих , кого веде на страту кат .

Над нами , Господи , в небесній тверді

Прости свої долоні милосердні. У цей час проектується інформація :

1970 році друкувалися 250 письменників України . Після 1938 - лише 36 , 223 пішли із життя : із них своєю смертю померло тільки семеро .

На уроках О.О.Матіки ніколи не буває байдуже . Вона завжди знаходить засіб , щоб зацікавити , спонукає учнів до праці, пробудить їхню допитливість.

Викладач творчо працює , насамперед з текстом художнього твору , привчає учнів давати творам і літературним героям власну оцінку.

Викладач підкреслює , що кожен учень повинен мати власну думку, і нестрашно , якщо ця думка не збігається з підручником літератури або навіть з думкою викладача, головне - істина.

Після прочитання твору обов'язково звучить запитання : „Чи сподобався вам твір ? А чим саме сподобався ? З якими вчинками героїв ви не згідні?" З відповіддю на ці запитання завжди починаються диспути . Дуже цікаво і змістовно викладач проводить конкурси , вечори , лінійки , вікторини до ювілейних дат письменників , зустрічі з цікавими людьми , українські вечорниці, свято української мови , народознавчі літературні свята.
Результативність впровадження досвіду:

Творча праця Матіки О.О. має вагомі результати , вона має своїх послідовників , педагогічною стежкою словесника пішло багато її учнів, яких вона навчала, двоє з них - викладачів педагогічних вузів на Черкащині. Це Тищенко Т.М. - викладач Уманського університету, Тимошенко Ю.М. -викладач Черкаського університету.

Велике щастя працювати викладачем .Минуть роки , десятиріччя , невпізнаними стане життя , зникне багато сьогоднішніх професій , але поки існуватиме людство , збережеться на Землі високе звання - учитель.

До  Вашої  уваги  пропонуємо  нетрадиційні  уроки  з української  мови  та  літератури , проведені  викладачем цього  року.

/oo_uroki.doc

/urok.doc

/urok_ukrajinska_mova.doc

Інформація | Переглядів: 2179 | Дата: 20.01.2011 | Коментарі (0)

Навчально - методична тема ліцею: "Формування цілісної людини: її професіналізму, мобільності, ділової активності, комунікативності, життєвої позиції і поведінки."
Алгоритм методичної роботи
Директор-> Педрада-> Заступники-> Методист->Психолог
|
Науково - методична рада
|
Методичні комісії: Тракторист - машиніст с/г виробництва->Плодоовочівник-> Кухар; кондитер->будівельник(професійного спрямування). Суспільно - гумонітарних та природничих дисциплін(загальноосвітніх предметів).
|
Творча група з інноваційної діяльності


|
Школа молодого фахівця
Інформація | Переглядів: 745 | Дата: 19.01.2011 | Коментарі (0)


Вхід на сайт
Пошук